Dagavild

Jag har haft mina föräldrar här på besök en par dagar och inte för att man har någon koll på dagarna annars nu när man är mammaledig så blev det inte bättre nu. Jag har tänkt att det har varit helg som började på söndag sedan blev det lördag och idag har jag tänkt att det har varit fredag... nu är det bara tre dagar kvar så är helgen här :) Det är så roligt när de är på besök! Man kan umgås utan att man måste göra något speciellt. Sedan har jag turen att mamma passar på att laga mina favoriträtter från när jag var liten när hon är här. Skönt att fylla frysen med lite matlådor för de dagarna jag inte riktigt har lust att ställa mig och laga något :)

Idag var vi och såg min systers innebandymatch. Åh vad jag saknar innebandyn och allt runt om kring... får se om man någonsin kommer att börja om... Nu jobbar vi för att bygga upp kroppen från grunden då jag har tappat så mycket efter jag blev gravid även om det började redan innan dess. Sedan har jag så tur att min syster är ganska bra på att shoppa och gillar att göra det ofta och det resulterar ju i att hon måste resa garderoben ibland. Idag fick jag med mig två påsar med kläder som ska provas imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0