Sömnrutiner

Jag skrev ju tidigare om att vi måste försöka vända lite på dygnet för Niko och det lev lite misslyckat igår när jag missade att klockan var så mycket och då blev det en vila istället för natt vid tio. Så när då vi skulle försöka göra natt ville han inte alls sova han kämpade för att komma upp till sittande, inte alls intresserad av att ligga ner :P Äntligen där vid halv ett somnade han och vadknade vid halv sju för att äta. men så trodde jag att klockan var mer så jag tänkte att nä nu får det vara morgon. Helt yrvaken som jag var kämpade jag mig upp ur sängen. Niko var helt med på att göra morgon då. Jag hoppas att genom att väcka honom tidigare på mornarna så kanske vi kan göra nätt lite tidigare.

Just nu ligger han och sover igen, han somnade i vagnen på vägen hem från träningen. Hur jobbigt det än är att släpa sig iväg på träning är det lika skönt när man väl kommer hem. Har ju inte varit på den träningen på två veckor nu då det inte varit någon. Det har fått bli promenader istället. Nu måste jag skynda mig att hinna med något här hemma innan lilleman vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0