Testar mig fram

Igår fastnade jag framför datorn i någon timme och försökte mig på olika ändringar i stilmallen på bloggen för att se  om jag kunde ändra utseendet lite till något som är mer mig :) Det var roligt att bara sitta och prova och se vad som händer.- Från att ha varit helt vit och inget mer med det är det nu lite varmare. jag kommer nog att sitta och laborera lite mer med det någon gång jag får tid. 

Sedan om de som läser reagerar på alla felstavningar som finns är det inte bara jag som är dålig på att stava utan också så att jag tror att mitt tangentborg håller på att ge upp för den hoppas över ochibland blir det dubbel där det inte ska vara det. Sedan orkar jag inte läsa igenom och ändra innan jag publicerar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0