Ull ska det vara

Dagen startade med att vi var på fysioterapi. Jag var väldigt noga med att få tid med Niko då jag ville ha lite tips på vad man kan tänka på för att han inte ska få så skevt huvud som de flesta barn får nu för tiden då det rekomenderas att de sover på rygg. Det känns som att hon har lite lite att göra, fysioterapeuten, då hon säger att han är jättestark för sin ålder och att det inte är något fel utan att det bara är att fortsätta som vi gör. Ändå bokar hon nya tider. Men det är väl bra på ett sätt. Alltid roligt att höra att ens son är duktig och utvecklas snabbt och verkar vara trygg och må riktigt bra :)
När vi ändå ärdär brukar jag passa på attvga lilleman. Alltid intressant att se hur han ständit går upp i vikt. Han är egentligen inte så tjock, har dck fina äppelkinder och en dubbelhka vilket gör att man uppleer han tjck. Övigt på kroppen är han inte så tjock. Han är en stor kille helt enkelt. Kompakt som ha pappa :)

Efter det åkte vi för att byta en motorvärmarkabel som var fel. Dock visade det sig at ja inte är så bra på att hitta här i oslo ändå :P Blev typ en,två mil extra körning innan jag hittade rätt. haha. Sedan bar det av på jakt efter ullkläder till Niko. Det är svårt att klä honom tlll om man ska vara ute oc fått tips om att köpa det. Man ska inte dra alla över en kam men alla från orge verkar vara helt galna i ull. När vi var i gbg tittade jag eter det men hittad bara på Polarn och Pyet och det va både dyrt och de hae ite ån body. Jakten fortsatte därför här norge och här var det inte alls svårt att hitta och till bättre pris också. Nu hoppas vi att Niko ska hålla sig varm under vintern :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0