Hela veckan

Har inte haft så mycket i tankarna de sista dagarna.. har haft ganska fullt upp i veckan.

-Vi har varit på tremånaderskontroll. Niko var så duktig! Allt verkade bra och han vexer fortfarande så det knakar :) 7590g och 63 cm lång har nu våran lilleman hunnit bli.

-Sedan var jag på efterkontroll hos läkaren och allt var bra där med.

-Jag har min läkare i samma hus som jag jobbar så jag passade på att titta in på jobbet för att se om några av mina jobbarkompisar jobbade idag. Har varit in där flera gånger tidigare men då har det bara varit nya på jobb. Det är inte det att det är många som slutat utan i samband med att jag blev mammaledig började många nya pga ägarbytet av sjukhemmet från Adecco till komunalt. Lång historia som jag inte skriver om nu. Men den historian har i alla fall resulterat i att jag kanske inte har något jobb om en vecka. Haha, återstår att se...

-Sedan har vi varit på barnkalas hos ashkans brorsbarn som fyllde fem år. Oj vad tiden går fort! Känns som det bara var ca två år sedan jag åkte och hälsade på dem på BB och fick hålla honom i timmar :)

- Vi har även hunnit med att vara barnvakt åt Nikos tre kusiner som bor här i oslo. Full fart! Men det är kul att få umgås lite med dem också, bara vi :)

- Vi har haft en rörläggare här och dragit rör så vi kan installera en diskmaskin :D Längtar sjukt mkt!
 Diskning är inte favoritsyslan här i huset :P Sedan var vi upp till våra grannar på kvällen och umgicks lite och ashkan hjälpte dem med något.

- Idag har jag och Niko tagit en tur till köpcentret för lite shopping :) Det kan jag berätta om efter helgens påhitt.

Det vi inte haft tid med i veckan, eller rättare sagt inte prioriterat är träning. Vi har varit på promenader men inget mer än det... skärpning till nästa vecka!

Får se vad resten av dagen har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0