Farsdag och 50-års firande

Igår hade vi först besök av två vänner till A som flyttat hit från skelleftå. Nu börjar det vara många här som man vet vem det är sedan tidigare. Dock är det inte så många som man känt så väl eller som är i liknande ställe i livet som oss men det är alltid roligt med trevligt sällskap! Senare på kvällen fick vi besök av Matte och sandra vilket också alltid är trevligt! Vi såg Så mycket bättre och sedan en film, jag minns tyvärr inte vad den hette nu men jag tycker att den var helt okej. Jag lyckades ju hålla mig vaken i alla fall :) Kvällen avslutades vid halv tre efter att vi pratat bort tiden.

Idag fyller min mamma 50 unga år. Hon och pappa är nu på väg hit efter en helg i stockholm. Vi ville skicka henne till Thailand under sin födelsedag men hon ville hellre till stockholm så jag hoppas att hon har haft det bra! Det blir att fira henne lite nu ikväll när det kommer fram. Sedan minifirande av pappa då det är farsdag idag.

Jag och Niko väckte A i morse med frukost på sängen och paket. Jag tror att han blev riktigt förvånad och glad, hoppas det i alla fall!

Jag tycker att det är så sjukt roligt att ge bort presenter. Både för att slå i dem men fram för allt så tycker jag om att se personen bli överraskad och glad. Vi har sagt att vi inte ska köpa så mkt julklappar i år... men vi får väl se hur bra det kommer att gå. Har inte riktigt fått in julkänslan ännu. När vi var till gbg senast och gick på stan var det i full gång med julpyntning i hela staden och då hade jag inte ens en tanke på att julen börjar närma sig men sakta men säkert smyger den sig på :) Får se hur mycket pynt det blir här hemma då vi kommer att vara uppe i skellefteå över jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0