Egentid

Igår  var dagen fullbokad så jag hade inte möjlighet att skriva då. På morgonen tog vi oss en promenad ner till fysioterapin. Där visade Niko hur duktig och stark han blivit och hon var riktigt imponerad så vi behöver inte följa upp det längre. Hon trodde att det helt enkelt var så att han växte så fort i början att hans muskler inte hann med och att han nu ligger lite före sin ålder. Så stolt man är!
sedan gick vi förbi jobbet för att reda ut en massa och hem och fixa med pappersarbete. Sedan var vi hembjudna till ashkans bror och hans familj på middag, Underbart god rostbiff :)
Kvällen avslutades med att A skjutsade ner oss tjejer till stan för att vi skulle få se bio. Det var första gången jag lämnade Niko själv så länge och dessutom så hade han inte ätit sista målet innan han skulle göra natt. Inte nog med det så tog han flaska för försa gången kvällen innan. Tack vare A:s uppdateringar på sms kunde jag slappna av och njuta av lite egentid för första gången sedan han föddes. Men oj vad jag snusade på Niko när jag kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0