Projekt

Niko hade det lite svårt faör att somna tidigare i natt också... Det är inte så att man måste gå och bära honom osv men han ligger och filosoferar och försöker sätta sig upp i sängen :P Det är bara att kämpa vidare, han sover ju ändå bra när han väl somnat för natten  :)

Igår satt jag och A mer eller mindre hela kvällen och jobbade med ett litet projekt som jag dock inte kan skriva så mkt om redan då det finns nyfikna läsare... Tids nog :)

Nu under morgonen, då N har sovit, har jag först gjort min dagliga runda av städning och sedan har jag försökt lista ut hur våran kamera fungerar. Eller jag vet hur den fungerar men den har miljoner inställningar. Jag önskar lära mig mer så man verkligen kan fånga minnena så nära den verkliga bilden som möjligt :) Sedan skulle det vara roligt att kunna redigera foton också. Inte för att jag skulle vilja ändra så mycket men det skulle vara roligt att kunna leka med kontraster och kollage. Får se när man får tid med det. Det är i alla fall inte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0