ändringar i bloggen

Jag skrev tidigar lite om hur jag tänkte att denna blogg skulle användas och nu efter att ha skrivit några inlägg känner jag att det inte alls är samma sak som att skriva ner de funderingar och känslor jag har som på papper som jag gjorde tidigare. Det blir som att jag skriver av mig om vad jag stött på under dagen och vad jag har haft för mig. Men det är kul det också! Blir ju som en form av dagbok som man kan gå tillbaka och kolla i senare. Därför kommer jag nog att skriva mer om vad jag har för mig och givetvis skriva om tankar och funderingar jag har men också dela med mig av mitt liv som mamma, vän, familjemedlem, sjuksköterska och invånare i Oslo :) Jag hoppas på att kunna dela med mig av mer bilder också framöver men nu ska jag gå och umgås med Ashkans syskonbarn som är och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0