Besök på helsestasjon

Denna morgon var lite annorlunda än den brukar vara. I vanliga fall sover vi tills Niko känner för att nu är det degs att gå upp vilket brukar vara kring halv nio. Idag hade vid tid hos fysion halv nio så jag fick lov att väcka honom vid åtta så han skulle hinna äta innan vi skyndade oss iväg. Stackarn, bli väckt och sedan träna och visa vad man kan det första man gör. Han var jätteduktig och han har gjort stora framsteg sedan första besöket för två veckor sedan. Anledningen att vi är där att jag önskar att tidigt avvänja honom vid sin favoritsida. Han gillar nämligen att titta åt höger. Han har undersökts och han har ingenting anatomiskt som hindrar honom. Han kollar numera mkt åt vänster också men gillar helt enkelt att titta höger mer :) Fysion tyckte också att han är stark i kroppen och har bra kontroll med tanke på att han växer så fort. VI fick en ny tid om en vecka så får vi se :) Vi passade på att väga och mäta honom när vi ändå var där. Nu är vår lilla älskling 62 cm lång (kunde bara mäta på ett ungefär då han var påklädd) och väger hela 7250g ! Vår lillkille är inte så liten längre :) Nu är vi hemma och har sovit en om gång var och nu ser det ut att bli sovstund nr två :P Skönt då jag också känner mig helt slut. Att ta tag i allt här hemma blir ett senare kapitel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0