Första shoppingen

Ända sedan jag fick reda på att jag var gravid har jag som hållt tillbaka med shoppingen då jag ändå inte skulle kunna ha kläderna framöver och sedan tänkt att jag inte riktigt vet hur min kropp kommer att ha ändrats efter förlossningen. Jag kunde dessutom ha mina vanliga kläder under hela förlossningen så det enda jag införskaffade var ett par mjukis som jag fortfarande använde i massor :) Idag var första shoppingturen på ca ett år :) Oj vad roligt det är med nya kläder och skor. jag har en del måsten på inköpslistan med de är inte alls lika roligt att leta efter som att bara gå och köpa det man faller för. Jag är inte den som gärna shopar på det sättet då jag får dåligt samvete för pengarna och så tänker jag alltid, behöver jag verkligen det här... men idag tillät jag mig själv titta på vad jag ville ha och bara känna att det är roligt att klä upp sig igen :) Nog för att jag under graviditeten trivdes i in kropp och kände att jag ville visa upp magen mer än att gå i tält som en del gör :) Det blev visserligen en snabb shoppingtur men det var nog lika tur för jag lyckades ändå komma hem med ett linne, en stickad kofta och ett par skor :) och lite tur hade jag då det var rea på linnet och jag fick rabatt på skorna för att det var lite klister kvar från en lapp som suttit på skon tidigare. Typiskt mig att hitta saker på rea :) Jag gillar verkligen kläderna som säljs nu, älskar stickat och lager på lager och helst de höstiga färgerna. Var så sugen på att köpa en del till Niko också, det finns så mkt fint och så börjar han ju vara lite större så han fyller ut kläderna :) Dock får det vänta lite då vi inte riktigt är i behov för det och det blir ännu roligare att spendera de pengarna när han blivit ännu lite större och stannar i de storlekarna ett tag. nu växer han ur kläderna på löpande band. Nu blir det att göra lite nytta innan älsklingen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0