Första träningen efter förlossning

Vi har precis kommit hem från ett träningspass med andra nyblivna mammaor och deras barn. Niko sov till nio idag och jag brukar inte ställa någon klocka då han redan från födseln brukar vakna mellan åtta och nio. Det var kaos här hemma från igår och så skule jag försöka hinna med att göra en pastasallad att  ta med. Jg skulle möta grannen nere vid vägen vid tio, tre minuter över tio lyckades vi ta oss ut :) Niko somnade i vagnen på vägen dit och sov genom hela träningen så jag fick träna ensam. men det gick bra det också. Jag hade foglossning under graviditeten och det blev bara värre efter förlossningen. Känner att jag är så sjukt svag i hela kroppen och fram för allt rygg och bäckenmuskelaturen. Jag kände dessutom av extra ryggont i morse när jag vaknade men tog mig i kragen och knallade ner till aktivitetshuset där träningen skulle hålla till. Sjukt skönt att röra på sig igen men oj vad svag jag känner mig och min rygg gick av :P Så nu när jag äntligen är tillbaka hemma finns det inte en chans att jag kan ta hand om kaoset just nu. Här är det horisonatlläge. För oss båda... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0