Ingen bus eller godis, tack!

Jag kanske är jättetråkig nu men jag gillar verkligen inte halloween... Jag har alltid hatat att klä ut mig så när jag var liten var det inte så att jag såg fram emot det. Sedan har jag alltid haft svårt för skräckfilmer. Jag har alltid varit an som tänker för mycket och överanalyserar saker så det går som inte hand i hand. Sedan nu när jag blivit äldre och har haft eget boende har jag alltid tyckt att det varit jobbigt att det förväntas av en att man ska ha massa gott hemma att bjuda på när barn plingar på med "bus eller godis". Jag har alltid varit en som grannbarnen brukar komma till och ex baka och fika men något med denna helg gör att jag känner mig som världens surtant. De borde finnas en skylt man kan hänga på dörren, på samma sätt som man sätter upp skyltar med "ingen reklam, tack!" "Ingen bus eller godis, tack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0