Vår prins

Har precis lagt lilleman för natten. Han har de senaste nätterna sovit från ca tolv till fem-sex tiden. Hoppas att han fortsätter med det. Återstår att se :) Han har sedan dag ett sovit regelbundet och haft samma rutiner som han hade i magen. Han har alltid gjort natt vid tolvtiden och har då sovit till tre halv fyra och sedan direkt somnat om oah sovit till sju-åtta tiden vilket är riktigt skönt. blir ju som om man bara behöver vakna en gång extra per natt :) På så sätt har han varit väldigt lättsam och underlättat övergånget till att vara förälder för oss. Han har alltid kunnat ligga lugnt och nöjd för sig själv och somnar utan att man behöver ha honom i famnen. Han sover i sin egen säng och har alltid gjort det. När han är vaken är han så med på allt som händer runt om kring honom , alltid glad och pratar gjärna med allt och alla :) Han har ätit bra ända sedan födseln och jag kan inte komma på något som inte gått som en dans :) Stackarn har bara haft lite problem med att han svalt fel då han äter, men det beror mer på mig än på honom då det funnits mjölk så att det räcker och blir över från dag ett. detta har gjort att det blir för mkt för han och han sväljer massor av luft. Bara för att jag nu har skrytit upp min lilla prins så får vi väl se om denna natten inte kommer att bli totala motsatsen till lugn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0