Bra start på helgen

Jag har inte haft tid att skriva något under helgen så jag tänkte prova summera lite.
Vi packade bilen och begav oss mot Göteborg efter Ashkans jobb i fredags. Lika mysigt med en mini-roadtrip :)
Vi kom fram just lagomt till att jag hann åka och träffa några tjejkompisar från ssk2. Oj vad roligt det vara tt träffa alla och även om det var länge sedan vi sågs så känns det alltid lika bra och man plockar upp där man lämnade senast. Massa prat och god mat. Hoppas att vi kan åka och hälsa på snart igen eller att de kommer och hälsar på här.

Sedan var det första gången Niko fick träffa Ashkan farbror vilket också var mysigt. Jag bodde ju där de två första månaderna av graviditeten och många känslor och tankar som jag hade då kom tillbaka nu när jag faktiskt håller Niko i min famn istället för att gå och undra vem det är jag bär på.

På lördagen tog jag och Niko en tur på stan medan Ashkan och hans farbror åkte och gjorde egna ärenden. Riktigt roligt att vara tillbaka i gbg, jag känner mig verkligen hemma där. Vi fyndade lite på stan också. Jag har alltid haft svårt att hitta skor som jag verkligen tycker om som inte har höga klackar men jag föll verkligen för dessa. De är ännu finare på :)



Sedan hittade vi en ihopfällbar badbalja vilket är perfekt när vi bor så litet som vi gör. Får dela med mig av bilder då Niko badar en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0