Pröva något nytt...

Utan att egentligen ha tid, intresse och kunskap om detta ska jag försöka mig på något jag egentligen gjort hela mitt liv men bara inte i denna form. Jag har sedan liten alltid varit en som tänker en hel del och ibland kanske lite för mycket. För att inte tankarna ska ta upp mitt fokus brukar jag skriva av mig på lappar som om jag då kan ta tag i tanken och släppa den... Har aldrig tänkt på att jag är en sådan som bloggar...fast vad är det för någon egentligen... är man en viss typ av person bara för att man gör det...

Detta inlägg är redan så flummigt haha... Jag vet inte ens om jag skriver till mig själv eller riktat mot den som läser detta. När jag tidigare skrev av mig skrev jag som att jag beskrev vad jag tänkte för den som läste det, vilket då var jag. Jag tror att jag ska fortsätta med det här så får de som vill ta del av mina tankar som fortfarande är riktat till mig själv :)

Jag har den senaste tiden haft en mängd tankar och funderingar som jag inte bara velat få ner på papper utan också sådanna som jag skulle vilja höra andras åsikter och tankar om. Det var kanske det som gjorde att jag tog tag i detta och nu prövar med att samla en del av mina tankar där andra kan se och tycka till... Jag kommer nog därför att blanda en del från var jag är, gör och tänker i nutid och sådant som jag gått igenom tidigare...

Idag skiner solen, vilket inte är allt för vanligt här i oslo, så nu blir det att pausa detta och försöka ta oss ut på en efterlängtad promenad innan dagen rusat förbi och det åter är dags för sömn. Sjukt egentligen att vi sover bort ca 1/3 av våra liv... Gör något bra av den vakna tiden idag Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0