Älska minnen

Jag har alltid haft svårt att leva i nuet och har brottats med det hela mitt liv då jag ofta levt på gamla minnen och vad framtiden ska komma att ge. Efter jag har fått barn har jag tvingat mig själv att njuta av det som är här och nu för att inte missa någon tid med lilltrollet. Jag har sedan N föddes tänkt att jag ska påbörja ett fotoalbum och fylla det eftersom så det inte blir så att man sitter där med miljoner kort att gå ienom för det kommer aldrig att hända. Det finns ju både för och nakdelar med digitala kameror. Fördelen är ju att man kan ta massor av kort och fånga just de ögonblick man önskar men nakdelen är att man allt för sällan ser på korten och man framkallar de inte. Så är i alla fall vi i detta huseet. Därför har vi också införskaffat en digital fotoram. Detta kan jag verkligen rekomendera då jag stannar upp flera gånger per dag och tittar på minnen som rullar i denna ram :) Jag har de senaste kvällarna också börjat gå igenom korten som blivit tagna sedan N föddes för att gå och framkalla och påbörja detta album :) Jag tänkte att jag skulle ladda upp några av go´bitarna här men det tog så sjukt lång tid men det kommer så småning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0