Första tänderna

Bara på några få dagar har det hänt massa som jag inte hunnit med att skriva om. Får ta det kort i ett inlägg :)

I måndags var jag och n tillsammans med grannen och hennes son på norsk motsvarighet till öppna förskolan. Jättemysigt att se n ha så roligt me alla de andra barnen. Vi hann knappt innanför dörren förrän N var över allt! Han tyckte inte alls mamma var intressant längre. Jättekul att se att han är så trygg och det känns bra inför starten på dagis efter sommaren. Dock kan det ju hända mycket tills dess. På tal om det måste jag kolla upp hur det går med vår ansökan till barnehage.

Igår, tisdag, packade vi in familjen i bilen och åkte till Gbg efter A jobbat klart för dagen. Det blev en lugn kväll hemma hos hans föräldrar.

Idag har jag och N varit och träffat sak vänner hela dagen. Hur mysigt som helst och N visade upp sina bästa sidor som alltid och charmade tjejerna :) åh ad jag saknar alla här och jag saknar denna staden!

Sedan får jag inte glömma att berätta om att N nu har fått sina första tänder. Nu är han inte längre en bebis utan mer ett barn :) nu kommer de på löpande band. Tre tänder på tre dagar! Inte konstigt att han inte har varit så stor i maten på sista tiden. Nu hoppas jag på att han börjar äta bättre igen så vi kan försöka få honom att trappa ner på nattmålen. Nu ska jag gå och vara lite social med svärföräldrarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0