Halva dagen

Igår kväll ringde Ashkans bror och hörde om jag hade möjlighet att vara hemma med sjukt barn då han skulle iväg en sväng på något. Självklart kunde jag det! Jag och Niko packade ihop oss och åkte dit. Väl där blev det tre extra barn istället för en men det gick riktigt bra det också. Det skiljer bara 5 mån mellan Niko och hans minsta kusin så tankarna slog mig om hur det skulle vara med tvillingar... Tungt!

Niko blir så glad av att komma ut och träffa andra, helst barn, att han glömde bort att det kan vara bra med sömn han somnade inte förrän halv två, vilket är ca tre timmar övertid. Han somnade sedan givetvis i bilen så jag passade på att gå lös i affärer på ett köpsenter.

Oj nu känner jag att jag är så trött att snart sommar jag ifrån detta. Jag får fortsätta skrivandet imorgon :) god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0