Lite om vår dag

Idag var jag och N ner till skattekontoret för att få ordning på allt. Det var 99 pers framför oss i kösystemet så vi passade på att gå en promenad så N kunde som à i vagnen. Lämpligt! Trots att jag var där och pratade med dom kan jag inte säga att jag blev så mycket klokare. Det slutade med att jag inte lämnade in den ännu och sk kolla upp massor hemma... Jag han ta en snabb sväng på stan också innan N vaknade och inte alls var sugen på att sitta i vagnen så mycket längre. Sedan skulle det bli dags för lunch snart och då skulle det vara praktiskt att ta det hemma :)

På tunnelbanan på väg hem flirtade N med alla som vanlig men det var två kvinnor han tyckte var extra intressanta som satt och pratade persika och som snabbt började prata med honom. Jag berättade då att hans pappa är från Iran och vi fortsatte att prata och en av dem fäste sig riktigt till N och det slutade med att jag fick hennes nummer och hon ville att vi skulle komma och hälsa på :)

Sjukt vilken skillnad det är på folk och kulturer. Älskar att de Iranier jag känner i alla fall, alltid bjuder på sig själva och är alltid öppna, givmilda och vänliga!

Resten av dagen har jag varit jättetrött och sovit med N en del. Sedan lyckades jag få till en snabbröjning här hemma också :)

Att tillägga också är att N fått till aka sin aptit och gapar igen :) kan ju förstå att han inte velat äta så mkt när det var så många tänder på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0