1 mån efter jul

Nu har det gått ca en månad sedan jul och jag har inte haft tid lust och ork att skriva något här inne. mDet har nog handlat lite om prioriteringar också.. Vi hade en underbar jul med en del julkänslor trots att jag inte hade det innan. Men för mig är egentligen familjen = jul. Jag är inte så mycket för hela hystering kring julklappar osv. Det var mysigt att träffa alla och vara hemma så pass länge som över nyår och hann känna att vi landade ordentligt också :)

Jag har inte alls haft denna blogg i tankarna sedan jag skrev sist och det har som varit sköt. Jag är en sådan människa som gjärna vill göra allt jag gör till 100% och inte halvdant. Det gör ju att jag ofta är väldigt ambitiös som har sina fördelar men det har också sina nackdelar
 och det är bland annat att då drar jag ofta på saker bara för att jag inte tycker att det är bra nog. Jag började känna lite som om det jag skrev här så då slutade  jag för att då var det helt enkelt inte roligt längre. Men jag tror att jag ska försöka ta upp skrivandet igen. Mest bara för att det är roligt att gå tillbaka och se vad man har haft för sig :) Än så länge är det ju inte någon direkt som ens vet om att denna blogg finns så varför inte :) Nu har jag en mobil som fungerar bättre också så då blir det lättare att göra uppdateringar.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0