Sömnigt

Vi fick rå om A en stund idag i alla fall :) dock var vi så trötta hela familjen så vi somnade allihop och sov i två timmar! Supermysigt! Minns inte sist vi tog det lugnt och njöt av varandra och av att bara vara. Sedan åkte A på träning och jag och N påbörjade kvällsrutinerna. Ingen dag är den andra lik numera. Men ikväll blev det med en mysig överraskning då N inte ville sova fast än han fått mer välling. Jag tog då upp honom och la mig i sängen och han somnade på bröstet. Det var länge sedan det hände senast. Denna kväll kan jag inte klaga på, en riktig myskväll! Nu ligger N och sover i sin säng, får se hur länge det varar och snart ska vi också sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0