Äntligen sol.

Igår hann jag se lite av Sverige- Ukraina och jag säger bara en sak, pinsamt!
Idag satte jag mig ute i solen och läste en stund medan Niko sov. Skönt med lite sol efter en vecka med regn!
Efter att Niko vaknat åkte vi och hälsade på en vän till mig som jag känt sedan första klass. Vi träffas inte så ofta men ändå kan vi prata om allt. Skönt med riktiga vänner!
Vid halv fem var vi bjudna till min systers barns avslutning på dagis där det blev lek och grillning :) jag träffade även min gamla förskollärare. Kul att hon minns mig :) ikväll blev det bad för Niko då han tidige badat i sandlådan.


Kommentarer
Postat av: momo

Mormors gullunge:) Så lik sin mor när hon var liten på denna fina badbild

2012-06-19 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0