Mysig båttur.

Niko hade en lite jobbig natt i natt med värk, tät i näsan och förkyld men idag verkar det vara lite bättre men det återstår ju att se inför natten. Vi startade dagen med att jag Niko och morfar tog en båttur till en ö här i skärgården. Så underbart att komma ut på havet och vi hade en så underbart mysig stund!

Efter vi var tillbaka får båtturen fick jag ett samtal från polisen om att Niko fått sitt personnummer och vi kunde komma och fixa pass. Där kan man snacka om service! Handläggningstiden skulle vara ca tre veckor men det tog tre dagar. Jag slängde Niko i ett bad och åkte sedan upp till stan för att hinna innan de skulle stänga. Väl där visade det sig att Niko inte hunnit komma in i systemet ännu och vi måste komma tillbaka en annan dag. De skulle ringa när han kommit in så det är bara att vänta och se :)
Jag Niko och morfar sprang några ärenden på stan sedan hämtade vi upp mormor och åkte till min syster och hämtade hennes barn på dagis, slängde i dem mat och sedan skjutsade morfar upp den äldre på tennisträning. Roligt att träffa syster och så kul att se Niko leka med sina kusiner. De bryr sig verkligen om Niko och det värmer så i hjärtat! Nu ska jag försöka lägga Niko och så får vi se vad vi hittar på imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0