Behov av förändring

Idag har varit en typisk fixardag här hemma då det ändå regnade ute och vi måste försöka få fram lite bättre förvaring. Börjar bli väldigt less på att bo så här trångt. Det går ju ganska bra på sommaren då vi har en egen trädgård så de soliga dagarna är det riktigt skönt att bo här. Vi gillar också området med nära till natur men inte för långt bort från stan. Det värsta här hemma är nog att allt inte har sin egen plats så man flyttar runt saker från en dålig plats till en annan... Blir några shoppingrundor nästa vecka för att försöka styra upp detta :) För mig, och säkert för många andra så är det så viktigt att man trivs hemma och att man kan slappna av när man kommer hem. Vi har under så många år nu bott och levt "tillfälligt och i paus" så ibland får jag ryck som nu och vill förbättra här hemma och ta tag i allt men då har jag som tur ashkan som bromsar mig lite. Om inte kan jag skena iväg fort och rätt som det är bor vi Spanien och driver ett B&B ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0