Förvaringsbehov

Jag hinner inte med! Dagarna bara flyger iväg.
Igår blev det promenad som vanligt och jag ordnade med lite småfix här hemma. Sedan gick jag och Niko över till en av grannarna för att Niko och hennes son skulle få leka lite tillsammans :) det är så roligt att se hur olika de är och då kommer också deras personligheter fram. Riktigt roligt att se!

Idag tisdag har jag och Niko flängt på med massa ärenden. Dagen startade på helsestasjon för rutinkontroll där jag kom i luven med henne då hon satt och tog för givet att jag gav Niko massa sötsaker då han i själva verket aldrig smakat ens och hon tyckte att jag skulle hålla igen på maten för att han är för tjock. Till slut , efter många försök att få henne att förstå och lyssna så ber jag att få se på hans viktkurva. Då vände hon helt och sa att det jag gjort hittills har varit bra och att jag skulle fortsätta så för allt såg helt fint ut. Vissa människor klickar bara inte och det gjorde det inte för oss. Hon är en jättefin människa men jag ser fram emot att hon går i pension nu denna månad då vi inte kommit överens från dag ett.
Efter det svängde vi in på Nav, barnehageplasserings kontor och sedan en lång tur på ett köpsenter där vi även lunchade med Ashkan. En tur på Ikea hann hi också med och avslutade med adidas outlet och till Nikos kusiner för att säga hej. Kvällen har bestått av matlagning röjning i förrådet. Nu ska det bli skönt med lite sömn. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0