Kort uppdatering

Onsdagen bestod av fortsatt rensning här hemma och så en liten lekstund hos grannen för småpojkarna och på kvällen satt vi upp en efterlängtad hylla här hemma i köksdelen :)

Igår blev det att åka till N och bara umgås lite och så fick jag ett samtal från min bästa vän men samtalet bröts hela tiden. Men det är alltid så skönt att prata med er riktig vän! Saknar henne i mängder!

Jag fick ett underbart sms i morse där det stod att min och Ashkans bästa vänner ska komma och hälsa på nästa vecka. Jag längtar så sjukt mycket och det känns som jag helt plötsligt fick hur mycket energi som helst.

Jag och Niko tog idag vårt pick och pack och åkte till moster Tinas jobb för att äta lunch med henne. Lika mysigt som alltid att träffa henne. Hon kommer att vara en sån som tar med Niko på massa roligt bus :)  Niko hade dansuppvisning för de på Tinas jobb och de var såå imponerade :)
Nu står kvällsmys på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0