Resten av dagen

Var jobbigt att få till de sista raderna igår. Lyckades ganska bra förutom att det självklart skulle stå somna ifrån. Tror jag somnade inom tre sekunder från det att jag postat inlägget :)

Dagarna flyter samman för mig så jag minns knappt vad jag gjorde efter shoppingturen. Jag hittade i alla fall ett par tröjor där några var typiska tråkiga fridatröjor och något oväntat inköp. Nu saknas bara några baslinnen någon kofta, shorts, byxor och skor. Jag är alltså i färd med att byta ut det mesta i min garderob. Jag är inte den som köper massa kläder i vanliga fall men nu är jag i riktigt stort behov av förnying. Hittade en del av detta men det kändes som att när jag nu äntligen tog mig tid att titta till mig så var alla storlekar slut... Typiskt!

Dagen för Niko blev helt bakvänd med bara en timmes sömn totalt på hela dagen vilket resulterade i att han somnade direkt efter han fått flaskan.
Efter han sommar på kvällen får jag och Ashkan vår dyrbara tid tillsammans. I början hade jag lite dåligt samvete för att jag njöt så mycket av den tiden men nu vet jag hur viktig den är för att vi ska vara bra föräldrar och sambos resten av tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0