Uppdatering i efterhand

Jag lovade ju mig själv att jag skulle skriva om gårdagen idag men jag har haft en riktigt mysig dag idag också så jag har prioriterat annat :)
Igår var det riktigt toppenväder med 20 grader i skuggan och betydligt mer i solen! Jag och Niko tog vår vanliga promenad på fm för att han skulle sova och solen stekte redan då vid tio. Medan Niko sov passade jag på att plocka bort lite här hemma och göra det tråkiga måsten som finns i vardagen. Efter det såg hyfsat ut inne gick jag ut och njöt i solen. När Niko sedan vaknade tillbringade vi hela dagen ute på vår gräsmatta och busade massor.
Det här med att hålla små barn i skuggan är inte det lättaste kan jag säga och det resulterade i att jag såg ut som en räka på ena axeln och halva ansiktet då jag agerat parasoll till Niko.
Man kan ju tro att jag lätt blir brun och inte bränner mig så lätt för att jag har så mörka drag men min hy är som en rödhårigs, massa fräknar och lätt för att bli röd för att sedan bli blekare än jag var innan.

På kvällen fickjag något ryck och gjorde egna pitabröd och färsbiffar. Riktigt gott blev det faktiskt :) synd bara att jag glömde ta en bild. God natt folkens! Måste sova nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0