Kära vänner.

 

Igår flängde jag och Niko runt lite för att samla lite saker som vi ska få sända upp med en lastbil som N&A fyller för att påbörja deras flytt hem. Det blev så verkligt igår att de faktiskt ska flytta och vi kommer att sakna dom jättemycket! Niko har haft så roligt med sina kusiner och N har varit den jag har umgåtts med och då de flyttar kommer det att bli total social torka här... Jag är så glad för deras skull men jag önskar att det blir vår tur snart att få flytta hem till nära och kära.

Tanken var att jag skulle lägga upp ett längre inlägg med tankar och funderingar men jag gjorde natt tillsammans med Niko igår så dagen blev så kort. Men det var tur att jag somnade så tidigt då vi kämpar om att Niko ska böra sova hela nätter och utan att äta så mkt på natten som han gjort. Han är nere på ett mål på natten men han vaknar många fler gånger och det är fruktansvärt svårt att få honom att somna om.

Nu är det bara en dag kvar tills våra kära vänner kommer på besök :) Jag hoppas att det verkligen blir av och att inte sjukdom sätter stopp för det! Ska bli såå roligt att ha dom här några dagar. Jag önskar att vi bodde närmare varandra! Hur som helst så håller vi tummarna för att de kommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0