Vaken natt

Börjar bli en vana detta att skriva om gårdagen. Igår var det också riktigt fint väder, lite blåsigare och molnen letade sig fram på em. Jag och Niko tog en promenad till ett litet köpcenter för att hitta solskyddsfaktor till Niko. Allt känns som en vetenskap, vilken vagn man ska ha , vilka bilbarnstolar , krämer, mat, kläder och nu solskyddsfaktor. Jag köpte en så jag har hemma sedan ska jag försöka läsa på om det också. Ingen stress nu då det regnar idag.

Niko hoppade över em vilan och somnade då redan vid åtta och sov oroligt fram till tolv sedan hade han en riktigt jobbig natt med lite sömn. Ovant för mamma och pappa då han mer eller mindre sovit bra på nätterna. Ingen feber men han känns ändå hängig på något sätt. Svårt att sätta fingret på vad det är... Hoppas att han slipper någon förkylning och att han blir sitt vanliga snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0